It's such a beautiful lie to believe in.

Jag längtar så fruktansvärt mycket till jag beställer en tid för tatuering. När jag först kom att tänka på att göra en g-klav på handleden, visste jag ingen som hade en sådan men nu efterhand har jag sett två stycken som har det på min facebook, inte riktigt samma. Men, förändrar det något? Nej, absolut inte. Jag ska tatuera den för MIN skull, ingen annans. Det är ett sätt att hylla musiken. Musiken finns med mig varje dag och snart visar jag det genom att märka min kropp med en symbol för det. Åh, kan inte tänka mig en enda dag utan musiken, för det är som en tröst. Oavsett vad som händer, har man musiken. Och genom denna tatuering, har jag musiken bunden till mig, oavsett vad. 
 
Har också tänkt på hur jag inte vill vara så alldaglig. Jag vill kunna sticka ut, och stå för den jag är. Har nog universums sämsta självkänsla och själförtroende och mitt största mål med mig själv är att kunna vara den jag själv vill vara, utan att bry mig vad andra tycker. Därför, är jag ute efter lite förändring och är sjukt sugen på att töja öronen. Inte så mycket, men lite. Ska fortsätta fundera på det..Ett steg mot att våga göra vadfan jag vill. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0