This is like a flashback


Saknade vän
Har inte bloggat på ett tag men har inte haft tid och när jag har haft tid har jag vart alldeles för lat. Har i alla fall haft en riktigt bra helg! Var på krök hos Kevin i lördags, det var underbart. Satt runt en brasa, under en bar himmel med glimtande stjärnor, med underbara människor och kunde inte sluta tänka på hur nöjd jag är med livet. Hur lycklig jag är över att ha hamnat här, i lilla Falkenberg, så jag kunde lära känna de människor som gör mig så otroligt glad. All kärlek till er! Anyway, var och hälsade på söderskolan igår. Vilka minnen som kom tillbaka. Måste säga att jag saknar det. Det var i alla fall kul att träffa Robin, Mikael och Felicia igen. Längesen! Nu ska jag hoppa in i duschen och le över det som passerat. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0