It's too cold outside for angels to fly

Blev chockad när jag nu, för en gång skull, loggade in på blogg.se. Hade inte en aning om att det hade ändrats så mycket, att det hade ändrats överhuvudtaget. Det visar hur aktiv jag är på att blogga, haha!
 
Har vart i Slöinge hela helgen och fick träffat en del saknade vänner. I fredags hände inte så mycket mer än att jag var med Julia&Julia. I lördags tog vi cyklarna till Kevin vid elva på kvällen med Hugo. Så mysiga så! & Igår åkte vi till stranden där även Rasmus&Sebastian var. Det var ett tag sen, så det var riktigt roligt att träffa de igen med. Hade en kanondag på stranden igår, jättemysigt (även fast jag ser ut som en kräfta nu).
 
Nu ska jag spela lite gitarr innan jag drar ut en runda med morris! Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0