-


Ironiskt att jag sa att jag skulle förbättra på uppdateringarna, men om någon ens bryr sig, så har jag faktiskt haft fullt upp.
 
Onsdags: Liseberg. Sedan sov Julia C hos mig. Mööjs! 
Torsdags: Sov länge sedan drog jag och Julia hem till henne och var med Rasmus&Hugo. Kollade på avatar för första gången i mitt liv. Den var bra. 
Idag: Var hos Julia&vi sov jääätteläänge. Åkte sedan hem vilket var överdrivet onödigt eftersom jag kom tillbaka en halvtimme senare, hehe. Vi åkte i alla fall till Gustav och där har vi vart med lite folk. Trevligt! 
 
Nu ska jag spela gitarr (mitt i natten, jag vet. Ska väcka mina familjemedlemmar tänkte jag. Sova är för mjukisar).
Efter det tänkte jag vara en mjukis och somna till Mumien. Drömma mardrömmar om söta mumier, soft. Godnatt, snart! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0