The land of no regrets only exists in dreams.

Hejhej&hemskt mycket hej! Går bra med mig och uppdateringen känner jag. Men vem bryr sig hehe. Hade i alla fall en bra lördag, förhoppningarna förstörde dock ganska mycket. Men trots det så var det en lyckad kväll. Började hos Matilda med lite mys framför melodifestivalen, fast kollade dock inte så mycket. Nothing for me! Sedan drog vi vidare på fest. Var la hemma hos Julia igen vid två eller något och då stupade vi båda ner i sängen. Mer eller mindre besviken. Aja, ska fortsätta deppa till min fetaste depplista på spotify och deppa ännu mera för imorgon är det forever alone dagen. Haha. Depp, depp hemskt mycket depp. Fast sitter typ och skrattar så ta inlägget med en nypa salt så att säga. hehe puss

Jag&Världens finaste Julia. Räknade ut att vi var med varandra 58/68 dagar av sommarlovet 2011. Hur grymt? Love u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0