nobody's perfect


Är rent ut sagt besviken på mig själv för att jag inte var ute och fotograferade mer i somras, jag var ute en gång, och det var inte ens på sommarlovet. Vart tog all min fotolust vägen? Det är ju på sommaren som naturen har mest att erbjuda. Men igår tog jag iallafall mig ut på en runda, inte var den lång inte, då jag inte kände att någon bild blev särskilt bra, så jag trevade hemåt igen.

Imorgon är det måndag igen, vilket betyder skola. Önskar jag kunde spola tillbaka till sommaren 11'. Ingen skola&Inget plugg, bara leva livet&inte bekymra sig över någonting. Ska tiden i livet gå såhär fort, då är det nog snart dags att börja tänka på refrängen. Scary..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0