S(he) (was) just ano(the)r (one)

Dålig uppdatering, jag vet! Men har helt enkelt haft mycket och göra, har mycket i skolan och den tiden jag får över spenderar jag så mycket som jag kan med mina vänner. Hade iallafall en skit-soft fredag igår med goa människor, helt underbar va den. När kvällen led mot sitt slut åkte jag&Ina hem till henne och sov längelängelänge. Oavsett vad så softar jag nu hemma med Julia & hög musik och bara äger helt enkelt. Men snart sitter vi bänkade framför tvn för att skratta lite till scrubs, äger ännu mera! Nu klagar hon för att jag är osocial, så får la återgå till dansandet. Puss!

mina nya skor!! Ska försöka komma ihåg att ta en bättre bild imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0