It's never going to be the same again. And thats whats killing me.

Helloo! Det går lite sådär med uppdateringarna men känner inte för att blogga då jag inte har några bilder alls. Får väl ge mig ut nån dag. Men igårkväll vid sisådär klockan tio blev det att åka till akuten i Varberg pga av smärta i högra delen av magen+att det stramade ner i benet. Men efter prover och lång väntan fick jag äntligen komma hem med beskedet att det inte var någon fara, dock sitter smärtan kvar. Men det känns bra, riktigt bra! Men trotts att det gör ont ska jag inte låta mitt lov gå till att ligga i sängen, bättre att ha kul så man kan glömma att det gör ont ett tag. Right?
Men idag, blir det nog att stanna hemma..hehee! PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0