Fem bilder som gör mig glad


1. Bilden är på Pookie, Sebbe, Mig, Julia&Edvin. Denna bilden gör mig glad då den får mig att minnas vilken underbar klass jag hade. Hur kunde man ens tycka skolan var tråkig när man hade en sån skön klass? Fan så bra det var. 2. Tror minsann att denna bilden togs första veckan på sommarlovet. Jag, Robin, Julia&Pontus drog till kallhaga sedan kom även Rasmus, Hugo&Frej. Värme+vänner=glädje. 3. Thea&Alexandra. Valde bilden på de två då de gör mina dagar oerhört bra + att den dagen var en av de bästa på sommarlovet. Minnesvärd kväll/natt, verkligen! 4. En av kvällarna hos Hugo. Hör jag Roll up, Black&Yellow, This plane eller någon annan låt av Wiz Khalifa går mina tankar till dessa kvällar. 5. Ännu en kväll på Kallhaga. Och som ni ser utstrålar bilden inte något annat än glädje. Och tänker man tillbaka får man atomatiskt ett leende på läpparna.

Som ni ser så har jag plockat ut fem stycken bilder från min sommar. Det blev helt enkelt så eftersom det var en mycket, mycket, mycket bra period av mitt liv. Det var glädje i överflöd. Nej men typ. Levde livet. Den bästa kvällen på sommarlovet fick jag dock inte på bild. Men den var fan så underbar! Kallhaga-moppetur till en åker för att palla jordgubbar-Såg mitt första och absolut största stjärnfall-Hem till Hugo-Skrattade sönder-Fick en god natts sömn. Fast..sen får vi ju inte glömma KANYE!!! Det var inte bara sommarlovets största&mäktigaste händelse, utan mitt livs största!!!  Åhåhåh, Ta mig tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sista bilden var ju superhärlig!

2011-10-22 @ 17:09:43
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0