Fem bilder från några minnen 2011



Känns som om att jag redan ältat det här med minnen, och att jag lägger ut bilder från samma ögonblick. Men här ovanför har ni 5 bilder i inbördes ordning från 5 olika moment från 2011.

1.
Första gången jag var med Alexandra, kände direkt, att våran vänskap aldrig kommer brytas. Nu har vi kännt varann i 6 månader, ett halvt år och vi snackar varenda dag. Sms&Facebook, skype osv. Kommer aldrig någonsin bryta kontakten med den pinglan!
2. En av alla de gånger jag och Julia gick hem från jobbet (sia glass), gjorde oss lite mat, stekte i solen och hade riktigt roligt på kvällen! Åhh, saknar det otroligt!
3. Skolavslutningen 2011. Slutet av en utmärk skoltid, tack vare min klass och mina andra vänner på skolan. Men även början av mitt bästa sommarlov hittils. Den 10/6 var en riktigt fin dag, allt var kanon!
4. Sommarens höjdpunkt, KANYE! Ni har redan hört så mycket om det, så ni vet förmodligen allt om den dagen.
5. Hemsedal, årets resa men även ett oförglömligt minne för livet. Det var rena, rama drömmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0