Color me blue I'm lost in you

Har haft en riktigt soft dag idag faktiskt!! Började dock åtta för att ha kinesiska, som man bara vill fly ifrån. Men efter hade vi håltimme så då satt jag och Julia och softade på PåG. Sedan gick vi till bowlinghallen där vi skulle spendera våran idrottslektion. Riktigt roligt var det och förvånandesvis vann jag stort över Julia, hehe ägd! Sedan fortsatte dagen med Naturkunskap och matte. Nu ligger jag som vanligt i sängen, varierar mig emellan datan och gossip girl. Men nu blir det nog ännu ett avsnitt av gg innan nästa blogginlägg, hörs då!!
1. Julia i den omtalande bowlinghallen 2. Julia fastnade i en svängdörr (?)

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan checka gärna in min blogg, kolla gärna runt lite i kategorierna (kolla in kategorin "jag syr" och tyck till!) Vem vet du kanske gillar min blogg?

Annars hur mår du? :)

2011-10-25 @ 18:46:15
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0