But without the dark, we'd never see the stars.

Godkväll får jag väl börja med och säga. Ligger just nu i min säng och ska släcka lampan nu tänkte jag, är riktigt jävla trött efter en heldag i Göteborg med klassen. Vi var på universeum&svt. Alltid kul med lite omväxling, så man kan slippa lektionerna ibland. Påtal om lektioner så har vi imorgon endast 2 lektioner, det äger lite faktiskt, så imorgon slutar jag 13.50 istället runt 16.00. Sedan efter skolan blir det att åka och kolla på tapeter, äger ännu mera! Känner även att jag bombaderar er med en massa bullshit som ni inte bryr er om haha...GODNATT!!

ful, äcklig, ful äcklig & ful bild men har inga andra o bjuda på.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0