Tjabbaläget

What's up dawg? Edvin här, sitter här på SO och softar hund, smetar järnet.
Louise sitter å skriver sitt egna namn 2000 gånger i sitt anteckningsblock, icke fjortis, nein nein.
Jag tänkte skriva om Pastafarinism i mitt fördjupningsarbete, det handlar om ett flygande spaghettimonster som skapade jorden när han var full, kiaaaay.
Aye mannet, jag er tyng brysh. 
Moldavien var bäst i Melodifestivalen, men ändå vann Azerbajsan. ):
Idag hade jag tänkt att jag skulle åka in till stan efter skolan, för Vero Moda har fått in ett suuuuuuuuuuuuuperfint linne som jag bara MÅSTE ha, asså det var typ vitt med en blomma på typ om ni fattar h3h3h3 assååå guuud va fiiint gummsan :)))))))
Jao jao blogga äger, ska fan skaffa egen blogg. Där ska jag skriva om alla söta tjejer jag är kär i och som jag vill pussaw poh :* :* :*
Jag är cool cool som en solstol aboow.
Taggbuske på Siesta nästa vecka, fyra dagar tält, musik, öl och ladies.. Ciggaretter också såklart. 
Lollo skrev nyss mitt namn med ett hjärta över i sitt block, blev hård :$
Langar en bild på mig själv med, bara för att ni ska ha något vackert att kolla på när ni är inne på Lollos blogg, inte mycket fint där annars, h3uw h3uw h3uw.

<(^-^)> Ni får en fågel här med

Nu gittar jag, over and out mutthabitcherzzHingst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0