Worrying does not take away tomorrows troubles; it takes away todays peace.

Går bra med uppdateringen känner jag, men who cares. Igår kom i alla fall thea hem till mig, vi chillade mest framför andra avenyn. Vi var rätt så lata av oss, hihi. Latade mig hela kvällen igår faktiskt...Anywhoo, idag kom Alexandra hem till mig och vi latade oss ännu mera&tjockade oss. Men det är ju faktiskt den sista veckan detta året, sååå..man får passa på innan nyårslöfterna om träningen stiger fram. Sen när hon hade åkt hem, så var det dags för ännu mera onyttigheter, PIZZA! haha, vafan..man lever bara en gång, säger dom i alla fall. Men det vet väl ingen? juste. Innan jag avslutar denna låånga text tänkte jag meddela att jag drar och shoppar imorgon med mami. Tänkte att det var dags att tänka på vad man ska ha på sig på nyår. Klänning eller jeans? det är frågan vi alla kommer få svar på imorgon. Fortsättning följer. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0