'It's the way you do, the things you do, that makes me fall in love with you'

Måste säga att jag fick en kanonbra start på lovet. I onsdags, efter avslutningen åkte jag, Julia C, Julia Rj och hennes syster samt pojkvän till gekås. Efter några timmar på det stora gula varuhuset åkte vi hem till Julia Rj för lite julklappsinslagning och julmys. Sov senare hos Julia C. Dagen efter hade jag&Clarkie julmys med Hugo. Vi fick äran att klä hans gran medan han kollade på haha. Sen blev det även lite snöbollskrig och så gjorde vi en snögubbe som fick heta Ullrik. Han finns dock inte längre... Sov ännu en natt hos min bästa clarkie.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske drar till Julia C om hon känner för de! (SCORE, det rimmade). Hörs senare, puss!

2 bilder från onsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0