You're from a whole other world

E.T.-katy perry
underbart bra låt!
Håller just nu på att packa förfullt. Har nog inte sagt att jag drar till sälen imorgon och blir borta en vecka. Det ska bli kul men lite keligt att åka nu när våren har börjat komma här hemma. Men vi får hoppas på sol där borta!
Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Kommer antagligen lägga mig tidigt eftersom vi åker vid 6-tiden imorgon bitti. Ska försöka hinna med att fylla ipoden med lite ny musik, så jag klarar mig på vägen upp. Nehe, nu måste jag packa vidare! pusspuss.



Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, Tomas di Leva.. aa varför inte?



Det är inte så att jag sörjer nu, jag har bara haft lite funderingar. en sak till, du är grym + att jag saknar dig som faen redan!

2011-04-04 @ 08:12:49
URL: http://juliaroslyng.webblogg.se/
Postat av: Julia

RE: haha, den inställningen är super, då mår man bäst!

Det är faktiskt tack vare dig jag känner så, puss

2011-04-06 @ 22:52:32
URL: http://juliaroslyng.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0