Thinking it's too soon, to have it all

Nu har det gått ännu ett par dagar sen jag bloggade sist..är nog lite seg ändå. Anyway, hade en riktigt bra kväll i lördags hemma hos Julia med finfina människor. Hade det bra helt enkelt. & igår var det en bra måndag då jag och Juliax2 hade en fin eftermiddag/kväll med Rasmus och Hugo. Solen sken och det var allmänt bra bara.

Idag har dock inte vart den bästa dan då jag har gått och tjurat över allt som kommit i min väg. Smågrejer som att det fastna massa ludd på mina jeans och grejjer haha, kul. Men blev i alla fall på bättre humör senare på dagen så nu är jag glá igen! Nu ska jag göra en uppgift som jag alldeles precis fick reda på, den ska vara klar imorgon, TJOHO go me! hejdåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0