GRATTIS JULIA!!!

Idag fyllde min finaste vän Julia år, grattis stumpan!! I love you!! 

Idag har det vart en hyffsat bra dag faktiskt. Var flitig i skolan då jag blev klar med två opåbörjade uppgifter, gogoggo! Annars då? Blev att äntligen färga mitt hår, det blev mörkbrunt med en touch av rött. Jättenöjd!
Imorgon ska jag och Ina ha en dj-kväll, förebered er på en dunderhit made by Louise&Ina. Vi kommer bli nya rebecca och fiona, haha! På lördag ska jag kanske till göteborg för shopping och på kvällen blir det väl något skojsigt med. Vi får hoppas på det! Har väl inget mer att tillägga mer än att livet äger och jag är på strålande humör. Har verkligen ingenting att klaga över, det är perfekt. Puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0