Min ängel, Julia Clarke

En vän som har ställt upp för mig enda från början. En vän som aldrig sviker. En vän som alltid finns till när man behöver någon att prata med. En vän som låter en känna det man känner. En vän som inte dömer.

Idag är det svårt att hitta en person som kan se rakt igenom en, som låter en känna det man känner. Som inte dömer. Jag hade turen att finna en person som kan se rakt igenom mig, som låter mig känna det jag känner&som inte dömer mig. Julia Clarke. Jag har nog aldrig riktigt tackat dig för alla de gånger du hjälpt mig. Alla de gånger du gett mig din hand. Alla de gånger du gett mig möjligheter. Alla de gånger du ställt upp för mig. Alla de gånger du backat upp mig. Tack min finaste ängel, jag älskar dig!

Jag saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0