Don't go, I can't do this on my own.

Nemen, tja! Senast jag skrev hade jag sommarlov, sjukt vad tiden går. Hänt en del sedan jag skrev sist. Jerry hade sin fest, verkligen lyckad. Hade en otroligt bra kväll! Dock flyttar hon till Singapore på fredag och det gör ont. Kommer sakna min solstråle något så mycket.. Men det är bara att bita ihop och se framåt! Hon kommer ju hem i slutet av oktober då jag även drar till Kina med min kinesiska-klass. Hur sjukt är inte det på en skala 1-10?! Kommer bli riktigt spännande men.. läskigt. Ingenting är som det är här hemma. Jag och Julia kommer äga satan där borta på andra sidan jorden. Måste bara se till o fixa pass och grejjer. Annarsrå? I ena stunden mår jag kanon och i andra, inte lika så bra. Går upp och ner hela tiden, men ska försöka hålla mig på den bättre sidan. Fyller ju även år om en vecka. Äntligen ska jag bli 17! Sedan bara ett år kvar tills jag bli 18. FREDOM!
 
Nu har jag skrivit en hel dagbok, kanske ska lägga ner det nu. Börjar skolan klockan 9.40 imorgon så nu blir det sängen till mysig musik. Ha det så bra, puss! 
Jag & min fina. Stora lass med kärlek till dig!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0