Just promise me you'll think of me everytime you look up in the sky and see a star

trodde jag skulle bli bättre på att uppdatera..lyckades jag? njaa, försöker iallafall. Har haft rätt fullt upp i helgen, i Fredags sov Julia hos mig, vi spelade urban terror och vi ägde..om vi gömde oss. Sen i lördags så tog jag bussen till stan för att åka till alexandra. Det finns ett ord som beskriver oss extra bra, VI ÄGER! eller ah, två ord kanske det var, whatever. Imorgon är det skola, sen blir det att ta bussen hem, packa och sen drar jag till slöinge.

Nu ska jag kolla på en film som jag och alexandra tittade på igår, eller naa, alexandra somnade, så kollade själv. Den var bra oså. pusspuss.


grymt bra tjej. love u

Kommentarer
Postat av: alexandraäger

HAHAH! vilken film kollade vi på? jag brukar somna så känn dig inte utsatt..

2012-02-29 @ 13:44:11
URL: http://aleexa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0