Wings

I want to fly, Can you take me far away. Give me a star to reach for, tell me what it takes and I’ll go so high. I’ll go so high, my feet won’t touch the ground cause my wings that pull the strings I bought these dreams , That all fall down.

Måste säga att det var en riktig plåga att ta av sig vantarna för att ta kunna ta detta kort. Kallt som satan men värt! Kolla bara hur soft bilden blev. Ska nog i alla fall ta med mig kameran ut imorgon i backen så jag kan få some real pictures. Nu softar jag i alla fall med musik men ska nog kolla ett avsnitt av andra avenyn innan jag tar mig i kragen och pluggar lite. Har sjukt mycket just nu, som jag vart smart och skjutit upp hela lovet menmen, en dag lär jag vara fri från detta pluggande. yeye, TMI, to much information. byeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0