tvåtusenelva, finaste året hittils!



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, massor. Var tex på Kanye West!

Höll du några av dina nyårslöften?
Nja. Tvek på om jag ens hade några nyårslöften.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nonono.

Vilka länder besökte du?
Hehe, Norge&Danmark.

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Yeeman!

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
20-25 Februari. 30 April. 11 Augusti. tex!

Vad var din största framgång 2011?
Inte en blekaste!

Största misstaget?
Att jag svek.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haha ja, vi har ju den gången jag & Alexandra ramlade med cykeln, sprang även in i en vägg en gång under året med. Haha bortsett från att man är sjukt klantig så har det inte hänt mig något sådant, nej! hihi

Bästa köpet?
Pruttkudden jag köpte på liseberg. Vilka minnen! Nej men jag vet faktiskt inte!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder skulle jag tro!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner. De är guldvärda!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Who's that chick? , Jag kommer , E.T , I'm gonna be (500 miles) , Raise your weapon , On the floor , Gortoz A ran MED MERA!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
GLADARE!

Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit chanser!

Vad önskar du att du gjort mindre?
De fel man har gjort.

Hur tillbringade du nyår?
Med vänner!

Favoritprogram på TV?
Kollar inte så värst mycket på tv, men..Scrubs!

Bästa boken du läste?
Min elvis-bok!

Största musikaliska upptäckten?
Elvis Presley!!

Något du önskade dig och fick?
Ville göra om mitt rum, och det fick jag med! hiheiehi

Något du önskade dig men inte fick?
aaduuu...

Blev du kär i år?
A.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
haha den sög.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
2011 har vart det bästa året hittils, så kan inte önska mig så mycket mer av det, men..jovisst finns det väl alltid något man önskar kunde skett.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
soft. haha men jag kör mitt eget race. Låter som jag har värsta unika stilen och det kan jag väl inte direkt säga att jag har. Har väl en helt vanlig stil, i guess?!

Vad fick dig att må bra?
Mina underbaringar till vänner! puss på er!

Vem saknade du?
Hmm..ingen speciell tror jag!

De bästa nya människorna du träffade år 2011?
I hemsedal lärde jag känna många fina personer, Vissa lärde jag känna from the beginning medan jag lärde känna andra på ett helt nytt sätt. Det konstiga med att tänka tillbaka är att de jag knappt visste något om, idag är några av de som jag verkligen älskar att umgås med och som jag verkligen tycker om. Sedan har vi ju Alexandra&Thea, som bara dök upp en dag och som idag är nära vänner till mig!

2011.
Du var ett mycket bra år. Känner att det kommer bli svårt att slå dig.
Så tack alla som gjort mitt 2011 oförglömligt.
Mina solstrålar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0