Kom&håll om mig

Det var som ett annat liv, det var så förbannat fint. Du var den jag ständigt ville stå bredvid. Du grep mitt hjärta som en polygrip, vi flög iväg som en projektil.


Har idag haft en jätte mysig dag. Slutade extra tidigt då naturkunskapen var inställd. Jag och Ina gick till ritz och satt där i ungefär 3&1/2 timma. Plugg, snack&inspirationsbok. Vid klockan sex gick vi vidare till spiran för att Ina skulle käka mat. Åkte sedan hem för att städa och plugga. Imorgon är det fredag vilket är underbart skönt. Ska efter skolan sola med Matilda och vi får väl hoppas att det blir någon skillnad, hehe! Sen blir det hem en snabbis och sedan iväg till Julia. Toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0