I'm not afraid to try again I'm just afraid of getting hurt for the same reason

Den underbara, sena julklappen från Ina. Tre skivor av Elvis i en och samma förpackning. Ful jag blir jämte Elvis btw. haha love

LOV! Så himla skönt. Men helt pluggfri blir jag dock inte..Menmen, bara att se framemot sommarlovet. Snart vår, snart sommar. Efter skolan drog jag, Julia & Matilda till spiran för att äta lite mat och efter det motionerade vi bort det vi nyss ätit genom en frisk promenad till friskis och svettis. Väl där bytade vi om osvosv för att sedan dansa fuego. As nice ju! Till stan, softa på stationsgrillen med en iskall cola (underbart) och sedan bussen hem. Nu sitter jag och julia och softilerar till lite musik. Sköööönt! Yeye, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0