31 Januari-My day in pictures

Fick ett bra avslut på Januari-månad! Kan inte fatta att det redan är Februari 2012. Snart 1 årsen vi var i Hemsedal. Sjukt. Det är mycket som förändrats på ett år. Tillbaka till ämnet. Dagen har varit riktigt lyckad! Glad tjej gick till skolan-glad tjej ligger nu i sängen redo för att sova. Kan ju dra lite snabbt om vad som hände där emellan. Efter en bra dag i skolan mötte jag upp Alexandra för fika på Falkmanska, senare kom även Thea och sällskapade oss. Fina tjejer! Tog bussen hem vid halv sex, var hemma drygt en halvtimma innan vi åkte ner till familjen Fast för lite käk. Blev även lite monopol, med andra ord och sjuka videoklipp från deras fest. Stack hem vid tio och gjorde klart min engelska uppgift. Nu har jag letat inspiration till min bucket-lista. Underbara Ina som kom med den finfina idéen! Nu blev det alldeles för mycket text så ska nog ta och sluta nu. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0