We all have that one special friend that always makes us smile, no matter what kind of situation were in.


Det finns de dagar då jag undrar varför just jag får ha en sådan fin vän. En vän som alltid ställer upp, som finns där och backar upp en. Som ger en råd och förslag på hur man ska göra. Som aldrig sviker. En vän som är så fullkomligt fantastisk. Jag blir på riktigt tårögd, när jag tänker på Julia. För hon är så förbaskat bra! god, thank you! Jag är stolt att ha henne, som min bästa vän. Älskar dig!

Rätt gulligt av mig ändå va? att skriva om den finaste personen som någonsin vandrat på denna jord. Hon är så värd det! I alla fall. Idag var det som vanligt skola, en av de jobbigaste skoldagarna på veckan, gå från 8-4 med lektioner som historia&naturkunskap. Inte konstigt att krafterna tar slut och energin dör. Men imorgon är det äntligen fredag igen, ska bli otroligt skönt med helg. Men då följer jag nog med Julia hem, och så drar vi till Robin med Pontus efter skolan, och på kvällen blir det väl att fira jullebulle lite grann! Åhh ska bli så roligt att träffa robbe&Ponne igen, så längesen nu! yeye, Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll, puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0