Sex sanningar

Mattelektionen blev inställd så sitter i biblioteket nu med Ina och julia och pluggar lite grann. Tänkte passa på att skriva de här 6 sanningarna om mig.

1.Något utav det värsta jag vet är att bråka så därför försöker jag att undvika det så gott jag kan. Även fast jag vet att det inte är mitt fel, så säger jag nästan alltid förlåt och på så vis slipper jag bråken.
2.Jag är rädd för rätt mycket, eller orolig över att skada mig osv. Som på idrotten, när man ska hoppa på en liten "studsmatta" och hoppa över en plint, då tänker jag alltid det värsta och tror att jag ska trilla och bryta nacken.
3.Jag är för det mesta positiv, jag skrattar mycket och försöker se det goda i det hela. Jag tycker det blir enklare när man kan se något positivt. Men ibland har jag tendensen att förvandla det som är negativt till positivt, och det håller inte i längden.
4.Jag kan lätt börja gilla någon. Men när det kommer till kritan så har jag svårt att bli kär på riktigt, och grädden på moset är att jag har svårt att glömma och gå vidare.
5. Jag har en stark saknad till Hemsedal & Sommaren 2011. Jag har lite smått panic att tiden går så fort.
6. Den 30 april 2011, träffade jag för första gången Thea&Alexandra. Och idag, är dom 2 av mina bästa vänner. LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0