Det här får mig att gråta

Jag är för det mesta en mycket positiv och glad person, och det är det som gör mig själv stolt. Jag ser inga direkta hinder, och ser jag något, skuttar jag över det. Jag låter inget stoppa mig! Men tyvärr kan jag även lätt bli ledsen, och gråta över saker som gör mig arg. Och när jag väl börjar gråta kan det hålla på längelängelänge. För jag kommer hela tiden på nya saker som jag inte orkat bearbeta innan. Så, på något sätt är det väl bra att få ur mig allting.

Nu ska jag kolla på gossip girl och dricka varm choklad! puss.


Kommentarer
Postat av: ANTONSFOTO - målet att bli fotograf

tack så mycket!! :D

2011-10-27 @ 21:07:42
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0