ELVIS PRESLEY!


Charmig som tusan!

Känns lite smått keligt att lovet nu är slut men nu är det inte så långt kvar till jullovet så det äger! I Fredags var det ju fest hos Hugo, och det ägde sönder. Hade det riktigt roligt&Trevligt, så det tackar jag de goa för, speciellt hugo som fixade festen! Igår var jag bara hemma och tog det lugnt genom att kolla på film och softa. & idag har jag haft en heldag med bästa Ina. vi tog bussen till gekås och sen hem till mig för att färga håret och käka pizza. MYS!!! Btw så köpte jag en bok om Elvis, han var så snygg och såg ut som ett riktigt charmtroll, är riktigt jävla depp för att han inte längre finns mer..Men nu ska jag fira hans levnadsår genom att lyssna på hans underbara låtar. grymt! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0