I dream because there is no other way i could see it happen.

hejhallåå! Var idag i stan med min finaste Julia Clarke. Tanken var att titta efter en nyårsklänning och eventuellt köpa den också men den planen gick ju i stöpet när jag insåg att jag hade glömt mina pengar hemma..Ibland undrar jag vart jag har gjort av min hjärna, hihi. Whatever, det var i alla fall en trevlig tur.

Imorgon ska jag äntligen få träffa mina underbaringar, Thea&Alexandra. Var ett bra tag sen senast, så det ska bli muchos trevligt. Dom ska nämligen komma och besöka mig här i denna feta men söta håla. Kommer bli kanon!

Men nu tänkte jag dra fram gitarren en stund innan jag ska dejta min lille kudde. pussss

bilden är från en underbar kväll i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0