Tomtenatta i Halmstad


Här ovanför har ni tre stycken bilder som beskriver min underbara eftermiddag/kväll. Vid fyra-tiden tog vi tåget till Falkenberg för att handla julklappar. Utanför tågfönstret var marken med all förvåning faktiskt vit. Julkänslan var på topp. Väl i halmstad träffade vi på goa tomtar och helt plötsligt, började det snöa. Drömmen! Där gick vi på stan med inköpta julklappar och hälsade på tomtar och så började det snöa. Vad mer kan man begära? Underbara jul!

Imorgon ska jag till skolan så jag är där 11.30 för lite samling med klassen. Vid 12.30 ska vi till blackboxen för skolavslutning med en tredjedel av skolan. Ser fram emot det, faktiskt. Inte nog med det så ska jag troligen till gekås, om inte åker jag direkt hem till min underbara clarkie! Kommer bli en bra dag imorgon, lovar!

Nu fick ni kanske TMI, to much information, sååå... GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0