Summer of 11'

Gud vad jag saknar sommaren 2011. Jag saknar till och med mina söta fräknar, haha. Allt var fan underbart. Kvällarna på kallhaga, på julias altan, hos hugo, allt. En kväll som jag saknar extra mycket är kvällen den 29 Juni. Den kvällen var perfekt. Var underbart lycklig. Först kallhaga, sedan vidare till en åker för att palla jordgubbar, väl på åkern ser jag ett magiskt stjärnfall, aldrig sett något liknande. Otroligt många färger. Sedan åkte vi hem till Hugo och så satt vi ute och rökte vattenpipa. Tillslut, någongång på natten, bestämde jag mig och julia att det var dags att ta promenaden hem till henne. Morgonen därpå var vi minst tre timmar försenade till jobbet, men ack så gott det var att få sova ut. Märker nu att vi underskattade jobbet somfan. Vi hade det så jävla soft, jag och julia. Kunde tillslut gå dit när vi ville, och när de andra på sia hade ledigt var det bara jag och julia där och då sjöng vi högt och väl. Minns att jag brukade sjunga på 'Only hope'. A walk to remember blev min favoritfilm, därav kunde jag låten som är underbar. Anywhoo, vi softade sönder och vi hade verkligen väldigt roligt på vårat egentligen urtrista jobb. Nu är det ett halvår sen. Sommaren som blev min&julias. En sommar jag sent kommer glömma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0