Memories never fade.

Herregud vad tiden går fort. Detta var ju inte igår! Så bara sprang vi runt där med 200 kg smink, och för att inte glömma den röda palestina-sjalen. Söta var vi ju i alla fall...eller? Kanske inte..! Men fan så kul vi har haft det ändå. Första bilden är ju ett bra exempel, påväg till kyrkan. Det var ju jätte kul verkligen...Och på andra bilden hade vi bakat en kaka som vi skulle ge till våran vän, men så kunde inte hon så vi fick käka upp den själva i min trädgård. På tredje bilden var vi helt enkelt fixerade med att ta kort på oss. På fjärde bilden var vi ute och åkte på is och så hittade vi även en död svan, sorligt värre. På den femte bilden gjorde vi scones efter en vandring i skogen. Sjätte bilden skulle vi precis ut på en cykelrunda. Julia lurade ner både mig själv och henne på en åker, där jag råkade välta hennes cykel i gegga. Hihi, somliga straffar gud med detsamma. På den sista bilden var jag, Julia&Julia ute och tog kort. Lite skillnad är det ju allt. Det kan väl ingen förneka.

Egentligen tänkte jag bara säga lite kort att jag saknar min fina Julia. Blev dock lite mer än så. Fina minnen har vi tillsammans, och mer ska det bli. Inte släpper jag dig än på ett tag. Du kommer vara ett fast grepp intill det sista. puss på dig min söta lilla negerknorre!

Kommentarer
Postat av: Julia Roslyng

Aww, jag saknar dig med din lilla bajs. Fast.. du kommer hit i morgon, och det äger! Puss negerknorre <3

2011-12-30 @ 19:26:32
URL: http://juliaroslyngjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0