Look at the bright side… At least mondays only happen once a week!

Tisdag imorgon, nu närmar sig helgen,hehe. Ska bli awesome, taggar redan nu. Annars då? Sitter och funderar hur jag ska möblera mitt rum. Vet fortfarande inte hur jag ska ha det efter ett x-antal provningar. Eftersom mitt rum är så litet så måste det vara praktiskt med, så mycket plats som möjligt. Tror jag har kommit på en lösning nu, förhoppningsvis. Yeye. Imorgon blir det utvecklingsamtal, inte sådär as taggad men får hoppas på det bästa fast förbereda mig för det värsta. Slipper i alla fall en stor del av kinesiskan vilket äger! Ska inte döda er med mitt babbel, c-yaa!

Sometimes, there might be a second
chance, because maybe time wasn't
ready for the first one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0