sammanfattning av påsklovet

Påsklovet började på min balkong med Ina&Julia. Det var en riktigt mysig kväll med inslag av solning på min mammas jobb. Vi somnade alla tre i soffan vid 2 tiden för att sedan gå upp alldeles för tidigt nästa morgon. Felicia skulle nämligen konfimeras, sen bar det hem till henne för lite kalas.
I måndags så kom Julia till mig och på kvällen stack vi och grillade med Josefine på ett vattentorn. Där satt vi bra, med korv och tjejsnack!
I Tisdags tog jag och Julia moppen till stan för hon skulle till tandläkaren. Därefter stack vi till ica och köpte frukost som vi åt på min balkong. Stekte i solen gjorde vi, även om vi var fullt påklädda för det blåste.
På kvällen kom Josefine till mig och vi kollade på house bland annat.
I onsdags stack jag till Felicia där även Julia var. Medan dom lekte bönder tog jag lite (snygga) kort på mig själv haha. På kvällen kollade vi på en dålig film med Matte och Gustav.
Nästa dag så red Julia&Felicia och jag och matte fick GÅ efter, fast jag hade ju min kamera, så det var lugnt ;)
Efter den långa turen tog jag och Julia moppen hem till henne för att packa om hennes väska på nytt och sen stack vi hem till mig. Vi spelade guitar hero nästan hela kvällen. Men kul vare!
I lördags var det ju påskafton och då var jag, Julia och Felicia hos Josefine&Coffe och hade det gött. Vi åt påskmat och kollade på film, det var rätt chill!
Så det är väl mitt påsklov på ett ungefär, mormor och morfar kom hit igår också, men annars har jag nog fått med det mesta. Måste säga att jag har haft ett riktigt bra lov! Imorgon är det skola igen, men det gör inget, för jag får träffa Julia clarke som jag inte har träffat på hela lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0